آخرین اخبار
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
بمب نقل و انتقالات پرسپولیس آماده برای دربی | خط و نشان سعید صادقی برای استقلال
بازدید:۳۶۹۱
صدآنلاین| یک جا به جایی کوتاه و یکی، دو دقیقه ای بین مهدی ترابی و سعید صادقی، گل دوم را مقابل مس کرمان به همراه داشت.
کد خبر : ۱۲۰۲۸

سعید صادقی از ابتدای فصل می‌گفت در جناح چپ خط میانی کارایی بیشتری دارد اما از آنجایی که مهدی ترابی آنجا را دوقبضه در اختیار گرفته بود یحیی این بازیکن را به جناح مقابل می‌فرستاد. سعید صادقی فعال‌ترین بازیکن پرسپولیس در فاز حمله در نیمه نخست بازی با مس کرمان بود و شاید بیش از ده بار پشت مدفع چپ حریف صاحب توپ شد و حملات تیمش را پایه‌گذاری کرد.

صادقی البته مثل بیشتر بازی‌های این فصل کمی در ارسال پاس نهایی یا ضربه به توپ مشکل داشت اما حداقل حُسن این بازی این بود که یحیی فهمید از هافبک گلساز خود می‌تواند در جناح چپ استفاده بهتری ببرد. البته جناح چپ پرسپولیس در یک صورت می‌توانست نقطه اتکا و برتری تیمش باشد، اگر وحید امیری هم به هافبک چپ تیم کمک و با او همکاری کند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که سعید صادقی در نیمه دوم با آنچه در نیمه نخست دیدیم کمی  فرق می‌کرد که علت عمده این افت جابه‌جایی‌های پیش آمده در ترکیب خودی و حریف بود. صادقی برار مس کرمان آن قدر دوید که در دقیقه ۷۰ تعویض شد اما بار دیگر ثابت کرد در سمت چپ کارآیی بیشتری دارد. این بازیکن تکنیکی و ریزنقش فصل گذشته در تیم گل گهر سیرجان بهترین نمایش عمرش را اجرا کرد؛ آن هم به عنوان وینگرچپ!

سعید صادقی ۱۴ پاس گل داد و ۷ گل هم زد تا توجه همه تیم های بزرگ لیگ برتری را به خود جلب کند. در نهایت او به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و شاگرد یحیی گل محمدی شد. حالا این هافبک ساروی دوست دارد در دربی هم هافبک یا وینگر چپ باشد در حالی که خوب می داند مهدی ترابی (ستاره مورد علاقه یحیی گل محمدی) هم حاضر نیست از سمت چپ خط میانی دل بکند!

به نظر می رسد راه حل حفظ دو وینگر تکنیکی پرسپولیس، جا به جایی مهدی ترابی و سعید صادقی در مقاطعی از دربی باشد. تغییری که در دیدار با مس کرمان جواب داد و باید دید یحیی گل محمدی بار دیگر و در مقابل استقلال باز آن را امتحان می کند یا اینکه...؟

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها